Volikirjad
Lihtsustamaks kliendi asjaajamist Diiliga, saab klient volitada konkreetse(d) isiku(d) tema nimel teenuseid tellima, muutma või lõpetama või kaupa tellima. Selleks saab volitatud isikule anda vastava volikirja elektrooniliselt iseteeninduses või esinduses (teenindaja vahendusel). Samal viisil on võimalik antud volitust ka lõpetada.
Diili üldvolikirja vorm (PDF)
Korduma kippuvad küsimused
Millised volikirjad on Diilil?
Üldvolikiri
Kui klient soovib volitatud isikule anda kõik õigused ehk üldvolituse tema nimel tegutsemiseks ja Diiliga suhtlemiseks, soovitame vormistada vormikohane Diili üldvolikiri.
Üldvolikirjaga saab volitatud isik teostada kõiki tehinguid (sealhulgas sõlmida uusi ja lõpetada olemasolevaid lepinguid, tellida olemasolevatele telefoninumbritele erinevaid teenuseid ja neid lõpetada jms). Üldvolikiri annab ka õiguse saada Diilist infot selle ettevõtte telefoninumbri(te) kasutamise kohta (arveinfo, kõneeristused jms).
Üldvolikirja maksimaalne kehtivusaeg saab olla kui 3 aastat.
Kui üldvolikiri on tähtaajaline, fikseeritakse volikirjas selle kehtima hakkamise ja kehtivuse lõppemise kuupäevad. Volituste lõppkuupäeva saabudes kustutab Diil vastava info Diili infosüsteemidest ning kehtivuse kaotanud volitusega isiku tegutsemist kliendi nimel Diil enam ei aktsepteeri.
Diili märkus:
Eelpooltoodud volikirja näidis ei piira kliendi õigust väljastada näidisest erinevaid volikirju teatud kindla(te) telefoninumbri(te) osas konkreetse(te) ühekordse(te) või mitmekordse(te) toimingu(te) tegemiseks suhetes Diiliga. Kliendi poolt erinevas vormis koostatud volikirjade puhul jätab Diil endale õiguse hinnata, kas neid saab fikseerida Diili andmebaasis.
Miks on volikirja vaja?
Kliendil võib vajadus olla volikirja järgi, kui ta ise on näiteks pikemat aega välismaal ja tema nimel saab teenuseid tellida, muuta või lõpetada Eestis asuv volitatud isik.