Diili iseteeninduses muutub volituste ja salasõnade süsteem

Oleme uuendamas volituste ja salasõnade süsteemi, et muuta iseteeninduskanalites toimetamist kliendi jaoks mugavamaks. See toob alates 16.08.2016 endaga kaasa mõningaid muudatusi.

Edasivolitamise õigus muutub volituse põhiseks

Kui seni sai edasivolitamise õigust anda ka volitutatule, kellel oli õigus teha tehinguid valitud numbritega, siis edaspidi laieneb edasivolitamise õigus kõikidele pere numbritele. Kõik tänased edasivolitamise õigused muutuvad sellega seoses kehtetuks ning õiguste uuesti aktiveerimiseks palume ühendust võtta aadressil info@diil.ee.

Lõpeb numbripõhise volitamise võimalus

Kuna mobiilinumbri põhise teenuste tellimise volituse kasutamine on madal ning sellele leidub kaasaegsem ja mugav veebilahendus, kaotame mainitud funktsionaalsuse. Soovi korral on võimalik vastava(te)le isiku(te)le määrata uus teenuste tellimise volitus, mis on edaspidi kogu pere numbribaasi põhine. Seda saab teha sisselogituna Diili iseteeninduses valides avalehel „Kasutajate õigused" ning muutes volituste seadeid.

Ühtlustuvad volituste lõpukuupäevad

Volituste ühendamisega seoses ühtlustame ka volituste kehtivuse kuupäevad. Lisame kõikidele volitustele lõpukuupäeva, milleks on 3 aastat alates ühtlustamisest 16.08.2016. Juba määratud kehtivusega volituste ühendamise puhul jääb ühtlustamise tulemusel kehtima varaseim kehtivuse kuupäev.

Personaalne salasõna kõigile

Personaalne salasõna on mugav viis isiku täiendavaks tuvastamiseks telefoniteeninduses. Seega muudame salasõna isiku- ehk kasutajapõhiseks kõigil, ka ettevõtte esindajatel. Nii peab varasema kahe või enama salasõna asemel meelde jätma vaid ühe. Personaalset salasõna saab vaadata ja muuta alates 16.08.2016 Diili iseteeninduses, logides sisse eraisikuna ning liikudes vastavalt „Andmed" -> „Klienditoe salasõna".

Ootame ka klientide tagasisidet ja ettepanekuid, et saaksime uute funktsionaalsuste kasutamist veelgi mugavamaks muuta.