Korduma kippuvad küsimused
Kinnituslink ei tule e-mailile
Siin võib juhtuda, et e-mailile tuleb, aga on läinud rämpsposti kausta.
E-mailile tulnud parool on vale
Kindlasti ei tohi parooli kopeerida e-maili pealt, kuna siis võib parooli lõpus olla tühik või reavahetus.
Järelikult selline e-mail ongi juba kasutusel. Enamjaolt tekib probleem siis, kui klient on teinud e-mailiga endale konto, kuid see pole isikukoodiga seotud. Sisenedes järgmisel korral isikukoodi abil (pank, m-id, id-kaart) iseteenindusse, hakkab süsteem teist kontot tegema, kuid sama e-mailiga seda teha ei saa.
Sel juhul tuleks ikkagi e-maili ja parooliga siseneda ning konto isikukoodiga siduda, et edaspidi saaks ka isikukoodi abil sisse.
Siis tuleb tellida uus parool vajutades linki "Unustasin parooli" ja uus salasõna saadetakse Sulle e-mailile.
Siis tuleks Diili kliendiinfosse teada anda ja konto kustutatakse.
Mul puudub vaheta klienti võimalus
Palun vaata, et minu seaded all on vajalikud numbrid lisatud. Kui kõik tundub korras olevat, siis igaks juhuks eemalda number ja lisa see uuesti.
Kui see ei aita, siis võib iseteeninduse konto vigane olla ning palume probleemist Diili kliendiinfosse teada anda.
Mul puudub tasuliste teenuste tellimisvõimalus
- Võib olla, et arve on tähtajaks maksmata.
- Samas võib olla ka konto vigane ja kindlasti oleks vaja teavitada sellest Diili kliendiinfot.
Iseteenindusse ei saa ID-kaardiga sisse, öeldakse, et sisesta ID-kaart korrektselt lugejasse
Soovitame tühjendada veebilehitseja vahemälu ja/või kasutada teist veebilehitsejat.