Diil oli Kuldmuna konkursil edukaim mobiilioperaator

Läinud nädalal toimunud reklaamikonkursil Kuldmuna osutus edukaimaks mobiilioperaatoriks Diil, võites Hõbemuna nii trükireklaami kui meedia kategoorias.

Trükireklaami kategoorias tunnistati Hõbemuna vääriliseks Diili Koera jää-ämbri väljakutse kampaania.  Diili Koer esitas Ice Bucket Challenge'i käigus  omakorda väljakutse Sotka Pardile, Swedbanki Oravale ja ETK Väiksele Taksile: http://defol.io/kuldmuna/2015-diili-koera-ice-bucket-challenge

Teise Hõbemuna pälvis Diil Eesti esimese online välimeedia kampaania eest, mida nägi Facebookis ligi 190 000 inimest ning mis jättis nutikate fotomanipulatsioonide abil mulje kui enneolematult suurest välimeedia kampaaniast: http://defol.io/kuldmuna/2015-eesti-esimene-online-valimeediakampaania

Diilil aitas Hõbemunadeni jõuda Aasta Reklaamiagentuuriks valitud Age McCann.