E-posti seadistamine
E-post ei hakka tööle, ei suuda seadistada
Veendu, et e-posti kasutajanimi ja parool on õiged. Oma töökoha IT-toelt saad veel lisateavet oma e-posti tüübi (pop/imap/exchange) turvalisuse ja serveri aadressi. Kontrolli, et telefon kasutaks internet.emt.ee pöörduspunkti, mitte wap.emt.ee või midagi muud. Kui andmed on kõik õiged ja e-post ikka ei tööta, pöördu abi saamiseks Telia esindusse.
Nokia e-post ei lase käsitsi seadistada, ei servereid ega muud infot
Nokia Messaging on teenus, millega oled kontot seadistades nõustunud. See teenus laseb Nokial Sinu eest e-posti kontrollida ja telefonile saata, telefon on ka pidevalt internetiga ühendatud. Kui Sa seda ei soovi, kustuta oma e-posti konto telefonist ja seadista uuesti, kuid seekord keeldu Nokia Messaging tingumustega nõustumisest ja nüüd saad e-posti seadeid ise muuta, nt saabumise intervalli.
Ainuke viis seda parandada, on tehase seadete taastamine (kustuvad kõik kasutajaandmed). Samsung: Seaded-Privaatsus-Tehaseandmed.
HTC: Settings-SD&Phone Storage- Factory Reset. Eemalda mälukaart, taasta seaded, seadista Gmaili konto, ning seejärel aseta mälukaart tagasi.
E-kirjad ei lähe välja, kuid samas sisse tulevad.
Kui kasutad telefoni Diili andmesidet, siis e-posti seadetes peab olema SMTP väljuv server: gprsmail.emt.ee Port: 25 SSL: väljas Autentimine: puudub, st kasutajanimi ja parool on tühjad.