Arve tasumine

Diil esitab kliendile arve, millel märgitud maksetähtajaks peab makse olema laekunud Telia Eesti AS pangakontole. Kontod leiad Diili arvelt ja kodulehelt https://iseteenindus.diil.ee/kontakt.

Arvet on võimalik tasuda

  • Diili iseteeninduses
  • otsekorralduslepinguga
  • internetipangas
  • pangakontorites
  • sularaha- ja makseautomaatides
  • Telia esindustes, kus võetakse vastu arveldustega seotud makseid

Kui klient ei saa arvet õigeaegselt kätte, ei vabasta see teda Diili teenuste eest tasumise kohustusest. 

Teavet arve suuruse kohta saab klient vastavate teenuste kaudu, iseteenindusest, esindajatelt või Diili kliendiinfost. Samuti on võimalik tellida arve koopiat. 

Klient kohustub tasuma Diili teenuste eest vastavalt kehtivale hinnakirjale. 

Välisriigis kasutatud telekommunikatsiooniteenuste eest tasumine Diilile toimub lähtudes antud roaming-operaatori poolt kehtestatud tariifidest ning teenuste kasutamise ajal kehtinud Diili hinnakirjadest. 

Arvete õigeaegselt tasumata jätmisel on Diilil õigus osaliselt või täielikult piirata kliendi mobiilside.

Makseprobleemide korral on kliendil võimalik esitada maksete ajatamise avaldusi.