Parkimine
Korduma kippuvad küsimused
Kuidas parkida tööandja telefoniga?
Kõige lihtsam ja kiirem viis kontrollida, kas Sinu tööandja on Sulle vastava võimaluse avanud või mitte, on proovida oma mobiiltelefoniga teha üks testtehing.
Kui parkimise alustamise toiming ei õnnestu, ei ole tööandja tõenäoliselt Mobiilse parkimise teenust firma töötajate jaoks avanud.
Parkimise võimaluse olemasolu saab kontrollida ka Diili iseteenindusest.
Mida peab eraklient tegema, kui tahab mobiiliga parkida?
Alustab parkimist (SMS, DiilPort, kõne).
Kas kliendil on võimalik näha oma parkimistest väljavõtet?
Parkimise väljavõtet saab vaadata Diili iseteenindusest. Väljavõte on tasuta. Eraldi parkimise eristust Diil ei väljasta.
Mida peab Diil kõnekaardi kasutaja tegema, kui tahab mobiiliga parkida?
Broneerib oma kõnekaardi ettemaksust vastava rahasumma, helistades selleks kas 1902 (1 €) või 1912 (5 €). Alustab parkimist.
Ei. Hetkest, kui parkimine vabaks muutub, peatatakse ka parkimistasu arvestamine. Arvestus jätkub automaatselt, kui parkimine muutub uuesti tasuliseks.
Esimesed tasuta minutid kehtivad ainult koos parkimiskellaga või parkimise algusaja kirjaliku märgistusega.
Mis juhtub laetud või isiklikule kontole laetud rahaga lepingu ümbervormistamisel või lõpetamisel?
Lepingu ümbervormistamisel isiklikul kontol olev ettemaks automaatselt uuele numbriomanikule üle ei kandu. Raha tagasisaamiseks tuleb esitada Diilile kirjalik avaldus. Avaldusse kirjuta pangakonto number, kuhu raha ülekannet soovid.